UMÓW JAZDĘ PRÓBNĄ
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
success Formularz jazdy testowej został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuję się z Tobą, aby ustalić szczegóły jazdy próbnej.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
ZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane ZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
*To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Mazdy, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Mazdę na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Dowiedz się więcej Ukryj

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych 
1. Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/);
2. Mazda Motor Poland (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) przy ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa („Mazda”).

Każdy z tych podmiotów jest odrębnym administratorem. 

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane? 
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera i Mazda: 
1. w celu organizacji lub przeprowadzenia jazdy próbnej;
2. w celach marketingowych, w szczególności w celu przeprowadzenia badania satysfakcji, marketingu bezpośredniego towarów i usług Mazda, a w przypadku, gdy administratorem jest Dealer, również marketingu bezpośredniego towarów i usług Dealera. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych? 
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do organizacji i przeprowadzenia jazdy próbnej. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna.

WYŚLIJ FORMULARZ
UMÓW SERWIS
success Twój formularz został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuje się z Tobą aby ustalić szczegóły.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
RODZAJ USŁUGI jest wymagane
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Dowiedz się więcej Ukryj

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
success Dziękujemy za wysłanie zapytania. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
Błąd przesyłania formularza
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
TEMAT WIADOMOŚCI jest wymagane
*To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego przeze mnie Dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Dowiedz się więcej Ukryj

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy

WYŚLIJ
Mazda ujawnia kto kupuje samochody elektryczne w Polsce  i wspiera rozwój elektromobilności z Eko Ofertą

Mazda ujawnia kto kupuje samochody elektryczne w Polsce i wspiera rozwój elektromobilności z Eko Ofertą

12-03-2021

Przeważającą formą jest zakup na firmę (63%), przy czym dwie firmy zamówiły po dwie MX-30. Prywatni użytkownicy stanowią 37% nabywców tego modelu[1]. Z analizy danych sprzedażowych wiemy też, że 24% ogółu wszystkich klientów elektrycznej Mazdy MX-30 stanowią kobiety. Paniom przypadł do gustu nie tylko wygląd nadwozia zaprojektowanego zgodnie z duchem filozofii KODO, ale też aranżacja wnętrza MX-30 z materiałów premium wykonanych częściowo z recyklingu oraz – co bardzo istotne przy przesiadce z samochodu spalinowego na elektryczny – prosta i intuicyjna obsługa pierwszego „elektryka” Mazdy.

O wysokim poziomie zaufania do marki świadczy fakt, że aż 64% klientów, którzy zdecydowali się na zakup MX-30, wcześniej nie posiadało żadnej Mazdy. Jednocześnie znaczący, bo aż 36-procentowy udział klientów lojalnych, którzy mieli już przynajmniej jedną Mazdę, zanim zdecydowali się na samochód elektryczny tej marki, potwierdza uznanie dla jakości i niezawodności japońskiego producenta. Wśród nabywców Mazdy MX-30, którzy jeździli lub nadal jeżdżą Mazdą właściciele CX-5 stanowią aż 29%, a właściciele Mazdy 6 reprezentują 25%. Na uwagę zasługuje 8% i 6% udział właścicieli odpowiednio nowej Mazdy 3 i CX-30, gdyż są to modele debiutujące na rynku zaledwie dwa lata temu. Dla pozostałych klientów Mazda MX-30 także jest najczęściej drugim, a nawet trzecim samochodem w rodzinie lub firmie. Jeden z nabywców elektryczną Mazdę kupił dla jako drugi samochód do codziennych lokalnych jazd i zaparkował nią w garażu obok innego samochodu elektrycznego – największego modelu amerykańskiej marki, który pełni funkcje auta rodzinnego na dalsze wyjazdy.

„Rok temu, gdy przygotowywaliśmy się do wprowadzenia MX-30 do sprzedaży, precyzyjnie określiliśmy grupę docelową naszego pierwszego <<elektryka>>. To samochód zaprojektowany jako drugi pojazd w rodzinie, przeznaczony do codziennych dojazdów do pracy w obrębie miejskiej aglomeracji i ładowania z własnego gniazdka w garażu, więc naszą ofertę skierowaliśmy przede wszystkim do mieszkańców podmiejskich domów jednorodzinnych. I to właśnie oni stanowią największą grupę nabywców elektrycznej MX-30 w Polsce.” – komentuje Piotr Nowak, Dyrektor Sprzedaży Mazda Motor Poland.

Analiza danych z CEPiK pokazuje, że elektryczne MX-30 zarejestrowane zostały nie tylko w granicach największych miast – Warszawy (40), Poznania (19), Łodzi (14), Krakowa (11), czy Wrocławia (8), ale także w mniejszych ośrodkach miejskich jak Rzeszów (7), Zabrze (6), Tychy (5), czy Zielona Góra oraz Gorzów Wlkp. (po 4). Co ciekawe, po jednej sztuce Mazdy MX-30 można spotkać z rejestracjami z powiatów dębickiego, jasielskiego i ropczycko-sędziszowskiego (woj. podkarpackie), włodawskiego (lubelskie), czy np. żagańskiego (lubuskie). Elektryczne Mazdy jeżdżą w każdym z 16 województw w Polsce, a w rankingu województw z największą liczbą rejestracji MX-30 przoduje mazowieckie z 52 samochodami przed śląskim (30 aut) oraz wielkopolskim (23 rejestracje).

Analiza profilu klientów Mazdy MX-30 stanowiła punkt wyjścia do przygotowania kompleksowej oferty dla poszczególnych grup odbiorców, by dalej wspierać rozwój elektromobilności. Po niezwykle udanej Ekodopłacie Mazdy z ub. roku, firma wprowadza pakiet propozycji zebranych pod hasłem Eko Oferta Mazdy, obejmujących do wyboru:

1.     Leasing dla przedsiębiorców i firm („Leasing MX-30 100%” z wpłatą własną 10% i wykupem 1% lub „Leasing MX-30 SkyPremium Go z niską ratą od 836 zł netto miesięcznie),

2.     Atrakcyjny kredyt dla klientów indywidualnych („MX-30 kredyt Mazda Wygodna Rata 1,99%” nawet za 999 zł brutto miesięcznie),

3.     Ekodopłatę Mazdy w wysokości 10 tys. zł brutto dla klientów zainteresowanych zakupem gotówkowym, albo korzystających z własnego finansowania

Każda z opcji dotyczy samochodów zamówionych u polskich dealerów Mazdy do końca czerwca 2021 i odebranych do końca września 2021 r. i jest ograniczona do 200 sztuk.

„Jesteśmy przekonani, że wprowadzone przez nas rozwiązania pozwolą każdemu wybrać najkorzystniejszy sposób dołączenia do grona kierowców aut elektrycznych. Warto pamiętać, że wybór Mazdy MX-30 to początek oszczędności – na niskich kosztach eksploatacji, bezpłatnym parkowaniu w miejskich strefach i wreszcie na tym, co mamy najcenniejszego – na czasie, dzięki legalnej jeździe buspasami oraz możliwości <<tankowania>> podczas pracy lub w nocy” – wylicza Piotr Nowak. „Samochód elektryczny można rozpatrzeć w kategorii inwestycji, jak w przypadku paneli fotowoltaicznych. Warto najpierw wydać nieco więcej, by z biegiem czasu odzyskać zainwestowane środki, a następnie oszczędzać na każdym przejechanym kilometrze”.

Mazda MX-30 to elektryczny kompaktowy SUV z najbogatszym wyposażeniem seryjnym, w skład którego wchodzi m.in.: kolorowy wyświetlacz head-up na przedniej szybie, aktywny tempomat, pakiet systemów bezpieczeństwa iActivsense, nawigacja satelitarna, interfejs Apple Carplay/Android Auto, automatyczna klimatyzacja, kamera cofania, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, czy aluminiowe felgi o średnicy 18 cali. Tak wyposażony samochód z silnikiem e-Skyactiv o mocy 145 KM i akumulatorem trakcyjnym o pojemności 35,5 kWh wyceniony jest na 142 900 zł.


[1] Dane dotyczą samochodów sprzedanych do użytkowników końcowych

Więcej

  • Mazda MX-30 zwycięża w plebiscycie Tech Awards 2020
    20-01-2021

    Mazda MX-30 zwycięża w plebiscycie Tech Awards 2020

    Pierwsza elektryczna Mazda MX-30 rozpoczęła rok 2021 od sukcesu. Czytelnicy magazynu „Komputer Świat” i serwisu www.komputerswiat.pl
    w prestiżowym plebiscycie Tech Awards 2020 uznali Mazdę MX-30 najlepszym samochodem elektrycznym.

    Read More
  • Mazda CX-5 2021: lepsze systemy łączności i większa wygoda prowadzenia
    09-02-2021

    Mazda CX-5 2021: lepsze systemy łączności i większa wygoda prowadzenia

    Zmodernizowana wersja stylowego, przestronnego i dynamicznego SUV-a Mazdy, CX-5, jest już dostępna w sprzedaży w Polsce. Mazda CX-5 w wersji modelowej na 2021 rok oferowana jest w nowych wersjach SkyJOY i SkyPRESTIGE, które można wzbogacić atrakcyjnymi pakietami dodatkowego wyposażenia, oraz w wersji limitowanej z okazji 100-lecia Mazdy.

    Read More
  • Mazda producentem najlepszych samochodów według Consumer Reports
    22-02-2021

    Mazda producentem najlepszych samochodów według Consumer Reports

    Mazda została uznana producentem najlepszych samochodów w dorocznym amerykańskim zestawieniu Consumer Reports obejmującym szerokie spektrum ocen – wyników testów drogowych, bezpieczeństwa, niezawodności oraz satysfakcji właścicieli. W tegorocznej edycji rankingu Mazda zyskała trzy pozycje 
    i z 80 punktami zajęła pierwsze miejsce przed BMW i Subaru.

    Read More
  • Kamiene milowe Mazdy - Dekada designu KODO
    24-02-2021

    Kamiene milowe Mazdy - Dekada designu KODO

    Dziesięć lat temu Mazda po raz pierwszy zaprezentowała światu filozofię Kodo. Żadna z wcześniejszych koncepcji projektowania nie miała tak fundamentalnego wpływu na markę. Czas spojrzeć wstecz na dekadę wzornictwa Kodo.

    Read More