UMÓW JAZDĘ PRÓBNĄ
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
success Formularz jazdy testowej został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuję się z Tobą, aby ustalić szczegóły jazdy próbnej.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
ZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane ZAPROPONUJ TERMIN jest wymagane
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
*To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Mazdy, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Mazdę na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych 
1. Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/);
2. Mazda Motor Logistics Europe Naamloze Vennootschap (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) z siedzibą w Willebroek, Belgia, prowadząca działalność gospodarczą w Polsce w formie oddziału przedsiębiorcy zagranicznego – Mazda Motor Logistics Europe spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14B, 02-676 Warszawa („Mazda"). 

Każdy z tych podmiotów jest odrębnym administratorem. 

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane? 
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera i Mazda: 
1. w celu organizacji lub przeprowadzenia jazdy próbnej;
2. w celach marketingowych, w szczególności w celu przeprowadzenia badania satysfakcji, marketingu bezpośredniego towarów i usług Mazda, a w przypadku, gdy administratorem jest Dealer, również marketingu bezpośredniego towarów i usług Dealera. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych? 
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do organizacji i przeprowadzenia jazdy próbnej. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna.

WYŚLIJ FORMULARZ
UMÓW SERWIS
success Twój formularz został wysłany. Wkrótce dealer skontaktuje się z Tobą aby ustalić szczegóły.
Błąd wysyłania formularza
WYBIERZ MODEL jest wymagane
RODZAJ USŁUGI jest wymagane
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy

WYŚLIJ ZGŁOSZENIE
WYŚLIJ ZAPYTANIE
DOTYCZY OGŁOSZNIA:
Ogłoszenie numer:
success Dziękujemy za wysłanie zapytania. Wkrótce skontaktujemy się z Tobą
Błąd przesyłania formularza
IMIĘ jest wymagane IMIĘ jest wymagane
NAZWISKO jest wymagane NAZWISKO jest wymagane
NUMER TELEFONU jest wymagane NUMER TELEFONU jest wymagane
TEMAT WIADOMOŚCI jest wymagane
*To pole jest wymagane

Wyrażam zgodę na otrzymywanie od wybranego przeze mnie Dealera Mazdy informacji handlowych dotyczących produktów i usług Dealera, w tym zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam: 

Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Wybrany przez Pana/Pania dealer Mazda („Dealer”) (tj. autoryzowany Dealer, ktorego dane kontaktowe znajduja sie w wykazie zamieszczonym na stronie Mazda https://www.mazda.pl/forms-v2/znajdz-swojego-dealeraaso/)

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych. 

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y. 

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna dotycząca formularzy

WYŚLIJ
Ładowarki do samochodów elektrycznych dla Klientów Mazdy

Ładowarki do samochodów elektrycznych dla Klientów Mazdy

11-03-2020

10 marca 2020 roku GreenWay Polska i Mazda Motor Poland podęła współpracę w zakresie sprzedaży, instalacji i zarządzania ładowarkami do aut elektrycznych. Urządzenia GreenWay będą dostarczane klientom Mazdy decydującym się na zakup modeli elektrycznych. Ważna informacja jest taka, że pojawią się one także w placówkach sieci dealerskiej i w warszawskiej centrali Mazdy. Obsługą i zarządzaniem wszystkich ładowarek będzie zajmowało się GreenWay.

W ramach podpisanej między GreenWay Polska i Mazda Motor Poland umowy o współpracy, przy salonach Mazdy w Polsce pojawią się w ciągu najbliższych dwóch lat punkty ładowania zarządzanych przez GreenWay. Oprócz dostarczenia ładowarek i ich instalacji, GreenWay zajmie się także niezbędnymi dla takich urządzeń uzgodnieniami z Urzędem Dozoru Technicznego.

– Współpraca z dealerami samochodowymi jest naturalnym kierunkiem rozwoju naszej oferty dla biznesu – mówi Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska. – Dealerzy potrzebują stacji ładowania jeśli oferują modele elektryczne, jednak instalacja, obsługa techniczna i zarządzanie ładowarkami może być dla nich utrudnieniem. Nie jest to podstawowa ich działalność, wiąże się także z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich oraz inwestowaniem w niezbędne narzędzia. Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom zapewniając obsługę tych procesów i wspierając naszych klientów w pełnieniu obowiązków operatorów stacji ładowania.

W ramach wewnętrznych uzgodnień, Mazda postanowiła dostosować autoryzowane salony dealerskie do sprzedaży pojazdów elektrycznych wyposażając je w stacje ładowania. Mają one służyć ładowaniu samochodów demonstracyjnych, tych znajdujących się w serwisie oraz należących do klientów, także zewnętrznych (część stacji będzie ogólnodostępna).

W ramach usługi GreenWay Opero, firma GreenWay będzie zarządzać tymi stacjami oraz w pełni obsługiwać użytkowników końcowych na rzecz Mazdy. Współpraca między firmami obejmie także zakup przez Mazdę ładowarek domowych, przeznaczonych dla właścicieli nowo zakupionych samochodów elektrycznych japońskiego producenta. Urządzenia te będą przekazywane klientom wraz z zakupem Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition. W razie potrzeby, w ramach dodatkowo płatnej usługi zamówionej przez klientów, GreenWay – po sprawdzeniu technicznych możliwości instalacji – zainstaluje urządzenia w ich domach.

– Cieszymy się, że nasze pierwsze kroki przy wprowadzaniu elektrycznej Mazdy MX-30 będziemy stawiać z partnerem, który ma w Polsce największe doświadczenie w zakresie instalacji i obsługi stacji ładowania – mówi Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales and Customer Experience w Mazda Motor Poland. – Nasza sieć dealerska zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w motoryzacji, a elektromobilność wymaga też zmiany przyzwyczajeń i dotychczasowych zachowań klienta. Posiadanie domowego wallboxa jest, według nas, warunkiem koniecznym do osiągnięcia pełnej satysfakcji z korzystania
z samochodu elektrycznego na co dzień.

Urządzenie typu wallbox jest dodawany do każdej Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition, której rezerwację można dokonać tylko do 31 marca 2020 r. Bogato wyposażony model kosztuje 149 990 zł, a pierwsze egzemplarze trafią do polskich klientów we wrześniu br.

Więcej

  • Unikalna pod każdym względem: Mazda MX-30
    27-03-2020

    Unikalna pod każdym względem: Mazda MX-30

    Nowa Mazda MX-30 charakteryzuje się nie tylko niezwykłym designem, ale również troską o środowisko, bo jest w pełni elektryczna. MX-30 to niezwykłe auto. Co wyróżnia ten model na rynku motoryzacyjnym od pozostałych samochodów? Przede wszystkim wszechstronne dopasowanie samochodu do potrzeb użytkownika. Twórcy tego modelu wyjątkowy nacisk położyli na to, by auto stało się partnerem właściciela.

    Read More
  • Skontaktuj się z nami na Skypie!
    20-03-2020

    Skontaktuj się z nami na Skypie!

    Uruchomiliśmy możliwość skontaktowania się z Doradcami Handlowymi* za pośrednictwem aplikacji Skype. Jak to zrobić?
    W kilku prostych krokach:

    1. Pobierz aplikację Skype ze sklepu Google Play lub Apple App Store.
    2. Zaloguj się swoim kontem lub utwórz nowe.
    3. Użyj ikonki lupy i wyszukaj konto Mazda Bemo Motors.
    4. Kliknij przycisk Zaproś by móc rozmawiać za darmo.

    Read More
  • Kup samochód bez wychodzenia z domu
    19-03-2020

    Kup samochód bez wychodzenia z domu

    Drodzy Klienci chcielibyśmy Wam przypomnieć, że cały czas jesteśmy do Państwa dyspozycji zarówno w salonie oraz w serwisie. Pracujemy i nie mamy żadnych problemów logistycznych. Wszystkie samochody będą na czas. Możecie również zakupić samochód bez wychodzania z domu. Jak to zrobić?

    Read More
  • Zmiana godzin otwarcia w związku z koronawirusem
    16-03-2020

    Zmiana godzin otwarcia w związku z koronawirusem

    Uprzejmie informujemy, że w związku z sytuacją sanitarno-epidemiologiczną spowodowaną koronawirusem SARS-Cov-2 wywołującego chorobę COVID-19 od poniedziałku 16 marca 2020 roku:
    1/ Serwis Mechaniczny i Blacharsko-Lakierniczy oraz Dział Części pracuje od pn. do pt. w godzinach 8:00-16:00, sobota 9:00-14:00;
    2/ Salon Sprzedaży pracuje od pn. do pt. w godzinach 10:00-16:00, sobota 10:00-14:00.

    Read More