REGULAMIN
SPRZEDAŻY NA ODLEGŁOŚĆ Z PŁATNOŚCIĄ W FORMIE RAT
BEMO MOTORS SP. Z O.O.
1. PRZEDMIOT REGULAMINU. DEFINICJE
1.1. Regulamin określa zasady dotyczące zawierania pomiędzy Klientem a Sprzedawcą Umowy sprzedaży lub o świadczenie usług na odległość w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta z płatnością dokonywaną w formie rat oraz świadczenia Usług Elektronicznych. Regulamin określa prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy. W zakresie Usług Elektronicznych niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.2. Regulamin jest udostępniany nieodpłatnie każdemu Klientowi jako załącznik do E-maila lub w odpowiedniej zakładce na Stronie Internetowej, w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient.
1.3. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
1.4. Określenia użyte w Regulaminie, pisane wielką literą, mają następujące znaczenie:
1) Bank – oznacza bank Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48B, 54-202 Wrocław, zarejestrowany w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040562, o kapitale zakładowym wpłaconym w całości w wysokości 520.000.000,00 PLN, NIP: 527-20-46-102, który udziela Klientowi Kredytu;
2) E-mail – oznacza e-maila wysłanego przez Sprzedawcę do Klienta, stanowiącego zaproszenie do złożenia oferty zawarcia pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na odległość Umowy. E-mail może otrzymać Klient, który wyraził zgodę na otrzymywanie treści marketingowych od Sprzedawcy drogą poczty elektronicznej, na adres e-mail Klienta, którego dotyczy ww. zgoda Klienta;
3) Klient – oznacza osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych; Klientem może być tylko Konsument;
4) Konsument – oznacza osobę fizyczną zawierającą Umowę niezwiązaną bezpośrednio z wykonywaną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową;
5) Kredyt – oznacza kredyt konsumencki w rozumieniu ustawy z 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim udzielany Klientowi przez Bank na podstawie Umowy o Kredyt;
6) Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
7) Regulamin Banku – oznacza regulamin Banku regulujący warunki zawierania Umów o Kredyt zamieszczony w serwisie internetowym Banku pod adresem: https://www.santanderconsumer.pl/zakupy-na-raty/;
8) Sprzedawca – oznacza BEMO MOTORS SP. Z o.o. z siedzibą: 02 – 180 Warszawa, ul. Aleja Krakowska 169, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonym przez Sąd Rejonowy w Poznaniu, XXI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000132096 o kapitale zakładowym (wpłaconym w całości) w wysokości 3 220 000 PLN, NIP: 782 – 00 – 69 – 129, adres poczty elektronicznej: [email protected], numer telefonu kontaktowego: +48 22 574 22 00
9) Strona Internetowa – oznacza serwis internetowy Sprzedawcy znajdujący się pod adresem https://www.mazda-warszawa-bemomotors.pl/
10) Umowa – oznacza umowę sprzedaży lub o świadczenie usług w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny dotyczącą sprzedaży lub świadczenia usługi przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za zapłatą ceny powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
11) Umowa o Kredyt – oznacza umowę zawierana na odległość pomiędzy Bankiem i Klientem ubiegającym się o Kredyt w celu finansowania zakupu rzeczy lub usług od Sprzedawcy w formie rat;
12) Usługa Elektroniczna – oznacza usługę świadczoną drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
13) Zamówienie – oznacza oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia ze Sprzedawcą Umowy. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedawcy przez Klienta oferty zawarcia Umowy sprzedaży lub o świadczenie usług będących przedmiotem Zamówienia. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy.
2. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA. PŁATNOŚĆ. DOSTAWA
2.1. Sposób składania Zamówienia i dokonywania płatności opisane w niniejszym pkt. 2 są przewidziane dla wszystkich rzeczy lub usług. Szczegółowe postanowienia dotyczące składania Zamówienia, płatności i realizacji Zamówienia dla określonych rzeczy lub usług mogą być określone odmiennie bezpośrednio w treści E-maila.
2.2. W E-mailu Sprzedawca wysyła Klientowi zaproszenie do złożenia oferty sprzedaży jednej określonej rzeczy lub świadczenia jednej określonej usługi. W treści E-maila Klient jest informowany – w szczególności – o głównych cechach rzeczy lub usługi, o łącznej cenie za rzecz lub usługę oraz o wszystkich dodatkowych kosztach, które jest zobowiązany ponieść w związku z Umową, czasie, w którym jest możliwe złożenie zamówienia, jak również o sposobie i terminie spełnienia świadczenia (tj. o przewidywanym terminie realizacji Umowy i sposobie dostarczenia rzeczy lub wykonania usługi). Załącznikiem do E-maila jest niniejszy Regulamin.
2.3. Informacje prezentowane w E-mailu stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, kierowane przez Sprzedawcę do Klienta, a nie ofertę w rozumieniu ww. ustawy.
2.4. Ceny podane w E-mailu są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
2.5. Klient za pośrednictwem E-maila ma możliwość kupić tylko jedną rzecz lub usługę.
2.6. W celu złożenia Zamówienia Klient powinien kliknąć w znajdujący się w E-mailu przycisk „kupuję i płacę w ratach” lub równoważny. Klient powinien zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin.
2.7. Dostępnym sposobem płatności jest płatność w formie rat. W tym celu Klient zawiera Umowę o Kredyt z Bankiem, na warunkach wskazanych w odrębnym Regulaminie Banku. W celu dokonania płatności w formie rat Klient po złożeniu Zamówienia zostanie przekierowany na stronę serwisu internetowego Banku, na której powinien złożyć wniosek o Kredyt w systemie Banku oraz zawrzeć Umowę o Kredyt, na warunkach określonych przez Bank, w szczególności w Regulaminie Banku.
2.8. Nie zawarcie Umowy o Kredyt w ciągu 72 godzin od złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
2.9. Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca, bez nieuzasadnionego opóźnienia, przystępuje do jego weryfikacji. Po zweryfikowaniu Zamówienia, Sprzedawca wysyła do Klienta na adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty złożonej w ramach Zamówienia i potwierdzeniem zawarcia Umowy (trwały nośnik) albo informacją o nie przyjęciu oferty złożonej w ramach Zamówienia, w szczególności z przyczyn wskazanych w pkt. 2.8 powyżej (brak zawarcia Umowy o Kredyt).
2.10. Odbiór rzeczy lub świadczenie usługi następuje osobiście w salonie Sprzedawcy pod adresem: 02 – 180 Warszawa, Aleja Krakowska 169, chyba że w E-mailu wyraźnie został wskazany inny sposób dostawy. Dostawa nie wiąże się dla Klienta z dodatkowymi kosztami, chyba że w E-mailu został wyraźnie wskazany koszt dostawy.
2.11. Termin odbioru rzeczy lub świadczenia usługi wynosi do 14 dni roboczych, chyba że w E-mailu wskazano inny termin.
2.12. Sprzedawca może informować Klienta o statusie Zamówienia, w szczególności wysyłając wiadomości na adres e-mail Klienta, SMS lub kontaktując się telefonicznie.
2.13. Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności rzeczy i usług oraz realizacji Umowy. Jednak w przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu świadczenia na rzecz Konsumenta.
3. REKLAMACJE. GWARANCJA
3.1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi rzecz bez wad.
3.2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli rzecz ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zasady odpowiedzialności z tytułu rękojmi oraz terminy z tym związane zostały określone w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych ww. ustawy.
3.3. Rzeczy sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta lub dystrybutora rzeczy. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podawane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do rzeczy. W przypadku rzeczy objętych gwarancją, Klient powinien wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej oraz reklamować rzecz bezpośrednio do podmiotu udzielającego gwarancji. Gwarancja nie wyłącza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi.
3.4. Reklamacje zarówno dotyczące Umowy, jak i świadczenia Usług Elektronicznych Klient może kierować pisemnie na adres Sprzedawcy 02 – 180 Warszawa, Aleja Krakowska 169lub elektronicznie na adres e-mail Sprzedawcy: [email protected].
3.5. Reklamacja powinna zawierać: dane Klienta wystarczające do kontaktu, informacje wystarczające do identyfikacji Zamówienia, którego dotyczy reklamacja oraz treść samej reklamacji. Reklamacja powinna zawierać wskazanie przyczyny reklamacji oraz treść żądania Klienta.
3.6. Sprzedawca ustosunkuje się do zgłoszonego w reklamacji żądania Klienta w ciągu 14 dni od dnia jego zgłoszenia. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekaże Klientowi w taki sam sposób, w jaki została złożona reklamacja.
3.7. Jakiekolwiek postanowienia niniejszego pkt. 3 nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa.
3.8. Konsumenci mogą skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
3.9. Reklamacje dotyczące Umowy o Kredyt Klient powinien składać bezpośrednio w Banku na warunkach określonych przez Bank, w szczególności w Regulaminie Banku i Umowie o Kredyt.
4. ODSTĄPIENIE
4.1. Klient może odstąpić od Umowy, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni od dnia:
1) objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – w przypadku umowy sprzedaży;
2) objęcia w posiadanie ostatniej z rzeczy, partii lub części – w przypadku umowy sprzedaży, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach;
3) objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy – w przypadku umowy sprzedaży, która polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony;
4) zawarcia umowy – dla umów innych niż umowa sprzedaży.
4.2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Do zachowania terminu, o którym mowa w pkt. 4.1, wystarczy, że Klient wyśle przed jego upływem oświadczenia o odstąpienia pisemnie lub elektronicznie na adres Sprzedawcy podany w pkt. 1.4 ppkt 8) powyżej. W przypadku wysłania oświadczenia na adres mailowy wskazany w poprzednim zdaniu Sprzedawca prześle Klientowi wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
4.3. Oświadczenie o odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór został zamieszczony w załączniku do Regulaminu, ale skorzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
4.4. W przypadku odstąpienia od Umowy jest ona uważana za niezawartą.
4.5. W chwili odstąpienia od Umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą.
4.6. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostawy rzeczy do Klienta. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
4.7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania z powrotem rzeczy lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania rzeczy, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
4.8. W przypadku, jeżeli Klienta korzystający z prawa odstąpienia, wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
4.9. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed upływem tego terminu na adres Sprzedawcy podany w pkt. 1.4 ppkt 8) powyżej. Klient ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W przypadku, jeżeli ze względu na swój charakter rzecz nie może zostać w zwykłym trybie odesłana pocztą, Sprzedawca poinformuje Klienta o kosztach zwrotu rzeczy.
4.10. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
4.11. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach opisanych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do Umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
4) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
5) w której Klient wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
6) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
4.12. Warunki i zasady odstąpienia przez Klienta od Umowy o Kredyt określa ustawa z 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim i Regulamin Banku.
4.13. W przypadku, jeżeli Klient skorzystał z prawa odstąpienia od Umowy zawartej ze Sprzedawcą, odstąpienie jest skuteczne także wobec Umowy o Kredyt. Jeżeli Klient skorzystał z prawa do odstąpienia od Umowy o Kredyt (na warunkach wskazanych w odrębnym Regulaminie Banku), z którą związana jest usługa dodatkowa świadczona przez Bank lub osobę trzecią np. ubezpieczenie, odstąpienie to jest skuteczne także wobec umowy o usługę dodatkową. Klient może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy o Kredyt w Banku, jak również u Sprzedawcy na warunkach określonych przez Bank, w szczególności w Regulaminie Banku.
4.14. Klient nie ponosi kosztów związanych z odstąpieniem od Umowy o Kredyt, z wyjątkiem odsetek za okres od dnia wypłaty Kredytu do dnia spłaty Kredytu. Klient zwraca niezwłocznie kwotę Kredytu wraz z odsetkami, o których mowa w zdaniu poprzednim, nie później niż w terminie 30 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy o Kredyt. Dniem spłaty Kredytu jest dzień przekazania Bankowi środków pieniężnych przez Klienta.
4.15. W przypadku, jeżeli rzecz została wydana Klientowi lub rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy o Kredyt, a Klient skorzystał z tego prawa, Klient zobowiązany jest do zapłaty Sprzedawcy ich ceny, chyba że - w przypadku rzeczy - Klient niezwłocznie ją zwróci, a Sprzedawca ją przyjmie; w takim przypadku Umowa wygasa.
4.16. Strony mogą postanowić, że wydanie rzeczy lub rozpoczęcie świadczenia usługi może nastąpić po upływie terminu odstąpienia od Umowy o Kredyt.
5. DANE OSOBOWE
5.1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
5.2. Dane są przetwarzane w celach: 1. zwykłego przetwarzania w ramach relacji umownych, których Klient jest stroną oraz w celach wykonywania czynności przed zawarciem umowy na wniosek Klienta, w celach podnoszenia roszczeń i prowadzenia obrony w przypadku sporów prawnych oraz zapobiegania naruszeniom i badania przypadków naruszeń, 2. wykonywania obowiązku nadzorowania i monitorowania produktów oraz realizacji ewentualnych wezwań serwisowych, 3. opracowywania i ulepszania produktów, a także realizacji nieodpłatnych usług, 4. marketingu bezpośredniego, 5. dochodzenie roszczeń lub obrony przed roszczeniami wynikającymi z obowiązków umownych lub ustawowych, 6. w zakresie, w jakim przetwarzanie danych i korzystanie z nich jest wymagane przepisami prawa, np. w celu zapewnienia zgodności z okresami przechowywania dla celów podatkowych lub handlowych, lub w celu wykonania obowiązków w zakresie identyfikacji kontrahenta i rejestracji transakcji wynikających z regulacji dotyczących prania pieniędzy.
5.3. W związku z przetwarzaniem danych osobowych Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
5.4. Dane mogą być udostępnione lub mogą być pozyskane od Banku.
5.5. Szczegółowe informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych oraz o zasadach ochrony prywatności są zawarte w polityce prywatności Sprzedawcy dostępnej na Stronie Internetowej pod adresem https://www.mazda-warszawa-bemomotors.pl/.
6. WARUNKI TECHNICZNE
6.1. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest posiadanie urządzenia stacjonarnego lub mobilnego (laptop, tablet, smartfon) umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, a także przeglądarki internetowej, jak również konta poczty elektronicznej (e-mail).
6.2. Momentem zawarcia umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej jest moment faktycznego skorzystania z usługi. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą faktycznego wykonania usługi.
6.3. Korzystanie z Usługi Elektronicznej oraz sieci Internet, nawet pomimo systemów zabezpieczających przed nieuprawnionym oddziaływaniem osób trzecich, może wiązać się ze szczególnymi zagrożeniami oraz ryzykami takimi jak m.in.:
1) spam;
2) złośliwe oprogramowanie – aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, przestępcze lub złośliwe działanie, takie jak wirusy, robaki, trojany (konie trojańskie), keyloggery, dialery;
3) wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. phishing);
4) programy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je, zazwyczaj bez jego wiedzy i zgody, autorowi programu;
5) programy szpiegujące (spyware);
6) włamania do systemu teleinformatycznego z użyciem narzędzi hakerskich, takich jak exploit czy rootkit.
6.4. W celu uniknięcia powyższych zagrożeń urządzenia elektroniczne wykorzystywane w celu podłączenia do sieci Internet powinny być zaopatrzone w program antywirusowy i chroniący tożsamość korzystających z sieci Internet. Ochronę przed wskazanymi wyżej zagrożeniami mogą również zapewnić:
1) włączona zapora sieciowa (ang. firewall);
2) regularna aktualizacja oprogramowania;
3) zapoznawanie się z informacjami dot. licencji oraz instalacji programów;
4) regularne całościowe skany systemu programem antywirusowym i antymalware;
5) szyfrowanie transmisji danych;
6) nieotwieranie wiadomości elektronicznych niewiadomego pochodzenia;
7) używanie legalnych programów i aplikacji;
8) instalacja programów prewencyjnych do wykrywania i zapobiegania włamaniom.
6.5. Zabronione jest dostarczanie przez Klientów treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, którymi są w szczególności:
1) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub ich wykładni stosowanej przez uprawnione organy, mająca bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkująca koniecznością jego dostosowania do takiej zmiany przepisów lub ich wykładni;
2) wydanie orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony organ władzy publicznej, mającego bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkującego koniecznością jego zmiany w celu dostosowania do takiego orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu;
3) rozbudowa, zmiana lub wycofanie dotychczasowych usług;
4) zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana względami technicznymi, technologicznymi, biznesowymi lub bezpieczeństwa;
5) zapobieganie naruszeniom Regulaminu lub przeciwdziałanie nadużyciom;
6) usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących treści Regulaminu;
7) zmiany w zakresie nazw, adresów, adresów elektronicznych, innych danych firmowych, lub linków wskazanych w treści Regulaminu.
7.2. Do Zamówień złożonych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
7.3. Sprzedawca poinformuje o zmianach dokonanych w Regulaminie poprzez umieszczenie jednolitego tekstu Regulaminu na Stronie Internetowej. Zmiany dokonane w Regulaminie wchodzą w życie po upływie 14 dni od momentu udostępnienia jego treści na Stronie Internetowej. Klient ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej niezwłocznie po uzyskaniu informacji o zmianie postanowień Regulaminu poprzez poinformowanie drogą elektroniczną Sprzedawcy. Zmieniony Regulamin stosuje się do Klienta, który nie wypowie umowy przed datą wejścia zmiany Regulaminu w życie.
7.4. We wszystkich sprawach nieregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
7.5. Umowy są zawierane w języku polskim.
7.6. Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2022 r.
ZAŁĄCZNIK – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat Bemo Motors Sp. Z o. o., 02 – 180 Warszawa, Aleja Krakowska 169
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.